Bemutatkozás

Sziasztok! A nevem Aver! Itt a Metin2-ről fogok híreket, leírásokat, élményeket írni.
Jó olvasást kívánok!

Üdv. Aver

2010. július 5., hétfő

N.I.B. Nem Idetartozó Bejegyzések

Mostantól azt, ami nem a Metin2-höz kapcsolódik N.I.B.-el fogom jelölni.
Itt van máris egy, ami szinte mindenkit foglalkoztat:

FIFA 2010 Labdarúgó Villágbajnokság


Az oldal legalján van egy szavazás, amin szavazhatsz, ho!gy szerinted ki nyer? Én nem szavazok, de szerintem a Spanyolok nyernek! Leverték Paraguay-t is!!! De Ghána is azért továbbjuthatott volna, nem, mint hogy ó holmi uruguayi csapat leveri. Szégyen tőlük... Németország meg hát... durván leverte Argentínát, de a Spanyolokat nem tudja leverni akkor sem! A BetClick-en mernék fogadni a spanyolokra! Uruguay úgyis elbukik, rájuk senki se fogad (Bár erős kis csapat, hogy leverte Ghánát). Hollandok... hát csak azért jutottak tovább, mert a brazilok elleni meccsükön Brazília elbízta magát az 1. gólnál, és Hollandia bekeményített... végülis 2:1 Hollandok javára... Én meg Brazíliának szurkoltam Ghána és Spanyolország mellett!
De azért megnéznék megint döntőben egy Németország-Spanyolország meccset. (Ghána-Brazília... ez se lenne rossz)
3. helyért meg Uruguay-Hollandia mérkőzést nézném meg!
De én akkor is a spanyolokra szavazok!



Üdv. Aver

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése