Bemutatkozás

Sziasztok! A nevem Aver! Itt a Metin2-ről fogok híreket, leírásokat, élményeket írni.
Jó olvasást kívánok!

Üdv. Aver

2010. július 5., hétfő

ddmt2 server2 karakterem eladó!

Helo!

Bizonyára, mivel zárva van a ddmt2 reg, és sokan ki szeretnék próbálni, ezért úgy döntöttem, hogy eladó 1 acc s2-re.
3xes testi m1 aurával ló nélkül. Feka orkokat elbírja, ott szoktam vele fejlődni. De úgy döntöttem, mivel meguntam, elajándékozom.
Tétek: licit lesz Metin2Mester szerverén lehet nekem átadni az összeget.
Min. licit: 200k yang, vagy egy rib+0,+1,+2 min. 10% ÁK-val (ha 7% az se baj, csak jó legyen)
Max. licit 10 milla yang, vagy egy rib+9 min. 30% ÁK-val (27%al is még megelégszek)

Valamint a Fix ár a Max. licit 190%-a, vagyis 19 milla, ezesetben azonnal megadom az adatokat.

A pénzt "Noxary"-nak lehet odaadni, de pénz nélkül nincs acc!


FIGYELEM! KISPISTIK NE JÖJJENEK, AKIK SZÉTDOBÁLJÁK A CUCCAIT, ÉS TÖRLIK A KARAKTERT VAGY AZ ACCOT! AZÉRT ADOM ODA, HOGY JÁTSZHASS RAJTA, NEM AZÉRT, HOGY SZÉTDOBÁLD!

 
Július 19éig ki vagyok tiltva fórumról.  A kariért a kovarpika@gmail.com-ra írhatsz!



Üdv. Aver

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése