Bemutatkozás

Sziasztok! A nevem Aver! Itt a Metin2-ről fogok híreket, leírásokat, élményeket írni.
Jó olvasást kívánok!

Üdv. Aver

2010. július 4., vasárnap

Futball Event

"Futball event

Kedves Játékosok!


Örömmel tájékoztatlak Benneteket, hogy a Foci event az alábbi napokon lesz aktív, a következő alternatív droppokkal:
Focilabda: Hatszögletű kincsesláda: Holdfény kincsesláda: , az aktiválás ütemezése pedig az alábbi:
  • Július 09 - 10 - 11. Foci drop
  • Július 12 - 13. Hatszögletű kincsesláda drop
  • Július 14 - 15. Holdfény kincsesláda drop

Az event tehát aktiválva lesz az alábbiak szerint:
  • Event 1: a Foci drop kezdődik július 09-én, pénteken 12.00 GMT +1-kor, és kikapcsolásra kerül 12.00 GMT +1-kor, az eseményt követő napon (július 12., hétfő)
  • Event 2: a Hatszögletű kincsesláda drop kezdődik július 12-én, hétfőn 12.00 GMT +1-kor, és kikapcsolásra kerül 12.00 GMT +1-kor, az eseményt követő napon (július 14., szerda)
  • Event 3: a Holdfény kincsesláda drop kezdődik július 14-én, szerdán 12.00 GMT +1-kor, és kikapcsolásra kerül 12.00 GMT +1-kor, az eseményt követő napon (július 16., péntek)

Hogy a különböző tárgyak milyen ajándékot rejtenek, az legyen számotokra meglepetés!


Jó játékot, jó gyűjtögetést, hasznos ajándékokat mindenkinek!"



Írta Norand a Metin2 HU egyik GA-ja a játék fórumán. Annak tettem ezt be ide, aki nem szokott fórumozni, vagy aki bannolva van onnan.

Mellesleg a Holdfény kincsesláda nagyon jó cuccokat szokott dobni pvp szervereken, magyaron még én is csak most próbálom ki. ^^



Üdv. Aver

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése